Pracownicy

Pracownik
Dyrekcja
Zespół ds. Standaryzacji i Przygotowania Projektów
Zespół ds. Realizacji i Rozliczeń Projektów
Zespół ds. Mobilności Międzynarodowej
Zespół ds. Współpracy Międzynarodowej
Forthem Office
mgr Jarosław Kubiak
dyrektor
Zakres obowiązków:


  • standaryzacja procesów związanych z przygotowaniem, uruchomieniem, realizacją i poprawnym rozliczeniem projektów Uczelni;
  • monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania projektów; 
  • koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej;
  • wsparcie kierowników projektów w zakresie realizacji projektów;
  • koordynacja procesu prowadzonych kontroli projektowych;
  • rejestracja i sprawozdawczość w zakresie informacji naukowej, w tym sprawozdawczość do systemu POL-on w zakresie nauki oraz innych naukowych zdarzeń ewaluacyjnych;
  • standaryzacja i koordynacja procesów związanych z projektami mobilnościowymi Uczelni;
  • zarządzanie szeroko pojętym umiędzynarodowieniem Uniwersytetu Opolskiego;
  • koordynacja działań Uczelni związanych ze współpracą z zagranicznymi jednostkami w dziedzinie nauki i kształcenia;
  • wsparcie zagranicznej społeczności akademickiej Uczelni;


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Kalina Polok
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:


  • standaryzacja procesów związanych z przygotowaniem, uruchomieniem, realizacją i poprawnym rozliczeniem projektów Uczelni;
  • monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania projektów; 
  • koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej;
  • wsparcie kierowników projektów w zakresie realizacji projektów;
  • koordynacja procesu prowadzonych kontroli projektowych;


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Karolina Młotek
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:
  • standaryzacja procesów związanych z przygotowaniem, uruchomieniem, realizacją i poprawnym rozliczeniem projektów mobilnościowych Uczelni;
  • monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania mobilnościowych i związanych z umiędzynarodowieniem projektów; 
  • koordynacja działań w zakresie szeroko pojętego umiędzynarodowienia Uniwersytetu Opolskiego;
  • wsparcie zagranicznej społeczności akademickiej Uczelni;
  • koordynacja działań Uczelni związanych ze współpracą z zagranicznymi jednostkami w dziedzinie nauki i kształcenia;
  • koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej;
  • koordynacja procesu prowadzonych kontroli projektowych
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Agnieszka Bednarek-Budziak
główny specjalista
Zakres obowiązków:

·          Nadzór nad realizowanymi na UO projektami  

·          Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów   

·          Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów  

·          Nadzór nad płynnością finansową projektów   

·          Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA   

·          Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni   

·          Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP

Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
Anastasiia Bichenova
samodzielny referent
Zakres obowiązków:


· Nadzór nad realizowanymi na UO projektami

· Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów

· Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów

· Nadzór nad płynnością finansową projektów

· Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA

· Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni

· Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP

· Nadzór nad dostępnością środków w ramach limitów na Dyscypliny Naukowe


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
mgr inż. Paulina Budziak
specjalista
Zakres obowiązków:

·          Nadzór nad realizowanymi na UO projektami  

·          Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów   

·          Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów  

·          Nadzór nad płynnością finansową projektów   

·          Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA   

·          Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni   

·          Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP   

·          Nadzór nad dostępnością środków w ramach limitów na Dyscypliny Naukowe

Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
mgr Justyna Chudy-Wójtowicz
główny specjalista
Zakres obowiązków:

·          Nadzór nad realizowanymi na UO projektami  

·          Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów   

·          Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów  

·          Nadzór nad płynnością finansową projektów   

·          Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA   

·          Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni   

·          Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP  


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Dominika Gamroth
referent
Zakres obowiązków:


· Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;

· Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności studentów wyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;

· Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej studentów do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;



Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek08:00 – 16:00
wtorek08:00 – 16:00
środa08:00 – 16:00
czwartek08:00 – 16:00
piątek08:00 – 16:00
Daria Gogol
starszy specjalista
Zakres obowiązków:

· Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa KA131, KA171);

· Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;

· Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności studentów wyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;

· Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy;

· Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej studentów do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;

· Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym: konferencje, warsztaty i szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);

· Obsługa Programu CEEPUS w zakresie wypłaty stypendiów beneficjentom Programu wraz z raportowaniem.


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Agata Gąska
kierownik obszaru
Zakres obowiązków:


  •  Nadzór nad realizowanymi na UO projektami  
  •  Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów   
  •  Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów  
  •  Nadzór nad płynnością finansową projektów  
  •  Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA  
  • Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni  
  • Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP  
  • Nadzór nad dostępnością środków w ramach limitów na Dyscypliny Naukowe  
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Agnieszka Kalemba
referent
Zakres obowiązków:


  • Współpraca z Zespołem ds. komunikacji oraz innymi zespołami w ramach Sojuszu FORTHEM
  • Przygotowanie tekstów informacyjnych do narzędzi komunikacyjnych sojuszu FORTHEM oraz Uniwersytetu Opolskiego w obszarze działań związanych z pracami Sojuszu FORTHEM
  • Zarządzanie stroną internetową oraz mediami społecznościowymi UO w kontekście Sojuszu FORTHEM oraz udział w zarządzaniu stroną internetową oraz mediami społecznościowymi Sojuszu FORTHEM
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Mohammad Kohistani
specjalista
Zakres obowiązków:
  • Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności studentów przyjeżdżających na praktyki (SMT) w ramach realizowanych projektów.
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek09:00 – 11:00
wtorek10:00 – 12:00
środa10:00 – 12:00
czwartek12:00 – 14:00
piątek12:00 – 14:00
mgr Katarzyna Koryzma
starszy specjalista
Zakres obowiązków:

·          Nadzór nad realizowanymi na UO projektami;  

·          Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów;  

·          Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów;  

·          Nadzór nad płynnością finansową projektów;  

·          Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA;   

·          Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni;   

·          Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP .

Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:45 – 15:45
wtorek07:45 – 15:45
środa07:45 – 15:45
czwartek07:45 – 15:45
piątek07:45 – 15:45
mgr Aleksandra Krems
starszy specjalista
Zakres obowiązków:
  • Opracowanie oraz cykliczna weryfikacja standardów związana z przygotowaniem oraz realizacją projektów
  • Monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania projektów
  • Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zwiększających zainteresowanie docelowych wnioskodawców możliwościami realizacji projektów
  • Doradztwo oraz konsultacje w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych na realizację projektów
  • Wsparcie wnioskodawców projektów w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji
  • Prowadzenie elektronicznego zestawienia złożonych przez UO wniosków projektowych – Bazy Projektów
  • Procedowanie i koordynowanie zgłoszeń konferencji organizowanych na UO
  • Sprawozdawczość w zakresie informacji naukowej, w tym do systemu POL-on w zakresie nauki oraz innych naukowych zdarzeń ewaluacyjnych
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
mgr Klaudia Mochoń
referent
Zakres obowiązków:


  • Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa 1 - KA131, KA171;
  • Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;
  • Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności pracowników wyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;
  • Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy;
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej pracowników do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;
  • Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym w ramach Programu Erasmus+: konferencje, warsztaty i szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek09:30 – 15:30
wtorek09:30 – 15:30
środa09:30 – 15:30
czwartek09:30 – 15:30
piątek09:30 – 15:30
Vanessa Musioł
referent
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Ewa Młynarczyk
starszy specjalista
Zakres obowiązków:
  • Opracowanie oraz cykliczna weryfikacja standardów związana z przygotowaniem oraz realizacją projektów;
  • Monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania projektów;
  • Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zwiększających zainteresowanie docelowych wnioskodawców możliwościami realizacji projektów;
  • Doradztwo oraz konsultacje w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych na realizację projektów;
  • Wsparcie wnioskodawców projektów w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji;
  • Prowadzenie elektronicznego zestawienia złożonych przez UO wniosków projektowych – Bazy Projektów;
  • Procedowanie i koordynowanie zgłoszeń konferencji organizowanych na UO.
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
Maciej Nawrocki
referent
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad realizowanymi na UO projektami
  • Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowania i rozliczania budżetów
  • Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów
  • Nadzór nad płynnością finansową projektów
  • Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA
  • Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni
  • Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP
  • Nadzór nad dostępnością środków w ramach limitów na Dyscypliny Naukowe


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Halina Palmer-Piestrak
starszy specjalista
Pokaż więcej
mgr Paulina Panic
specjalista
Zakres obowiązków:
  • Realizacja zadań związanych ze współpracą międzynarodową prowadzoną przez Uniwersytet Opolski z zagranicznymi instytucjami
  • Realizacja procesu podpisywania umów międzyinstytucjonalnych w ramach Programu Erasmus+, międzynarodowych umów o współpracy oraz umów międzynarodowych o charakterze indywidualnym
  • Wsparcie w procesie podpisywania umów z zagranicznymi instytucjami partnerskimi w ramach prowadzonych przez Uniwersytet Opolski projektów o charakterze międzynarodowym
  • Realizacja zadań związanych ze wzmacnianiem wizerunku i rozpoznawalności oraz promocją Uniwersytetu Opolskiego na arenie międzynarodowej
  • Obsługa administracyjna i organizacyjna wydarzenia Central European International Week na Uniwersytecie Opolskim (i innych form krótkoterminowej wymiany międzynarodowej)
  • Obsługa obcokrajowców studiujących na Uniwersytecie Opolskim
  • Redagowanie aktualnych materiałów informacyjnych na temat realizowanych działań, prowadzenie strony internetowej oraz obsługa mediów społecznościowych
  • Obsługa administracyjna sprawozdawczości dotyczącej współpracy międzynarodowej
  • Obsługa administracyjna profilu uczelni w serwisie EURAXESS
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Małgorzata Podgórska-Ziobro
starszy specjalista
Zakres obowiązków:


  • Opracowanie oraz cykliczna weryfikacja standardów związana z przygotowaniem oraz realizacją projektów;
  • Monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania projektów;
  • Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zwiększających zainteresowanie docelowych wnioskodawców możliwościami realizacji projektów;
  • Doradztwo oraz konsultacje w zakresie możliwości pozyskania środków finansowych na realizację projektów;
  • Wsparcie wnioskodawców projektów w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji;
  • Prowadzenie elektronicznego zestawienia złożonych przez UO wniosków projektowych – Bazy Projektów;
  • Procedowanie i koordynowanie zgłoszeń konferencji organizowanych na UO;
  • Obsługa administracyjna oraz formalno-prawna Uczelnianej Komisji do spraw Etyki Badań Naukowych.


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
mgr Gabriela Roterman
referent
Zakres obowiązków:


  • Realizacja zadań związanych ze współpracą międzynarodową prowadzoną przez Uniwersytet Opolski z zagranicznymi instytucjami

  • Realizacja procesu podpisywania umów międzyinstytucjonalnych w ramach Programu Erasmus+, międzynarodowych umów o współpracy oraz umów międzynarodowych o charakterze indywidualnym
  • Wsparcie w procesie podpisywania umów z zagranicznymi instytucjami partnerskimi w ramach prowadzonych przez Uniwersytet Opolski projektów o charakterze międzynarodowym
  • Wsparcie w zakresie organizacji uczestnictwa przedstawiciel Uniwersytetu Opolskiego w targach i konferencjach o charakterze międzynarodowym mających na celu promocję oferty oraz potencjału współpracy międzynarodowej Uniwersytetu Opolskiego
  • Udział w wydarzeniach krajowych i międzynarodowych promujących szkolnictwo wyższe, aktywne promowanie oferty Uniwersytetu Opolskiego
  • działania mające na celu integracje kulturową obcokrajowców studiujących na Uniwersytecie Opolskim ( i innych form krótkoterminowej wymiany międzynarodowej)
  • Realizacja zadań związanych ze wzmacnianiem wizerunku i rozpoznawalności oraz promocją Uniwersytetu Opolskiego na arenie międzynarodowej
  • Wsparcie administracyjne sprawozdawczości dotyczącej współpracy międzynarodowej
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Magdalena Rudy
kierownik obszaru
Zakres obowiązków:

· Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa KA131, KA171;

· Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;

· Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności pracowników wyjeżdżających/przyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;

· Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy;

· Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej pracowników do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS,   POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;

· Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym: warsztaty, szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);

Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Martyna Sikora
referent
Zakres obowiązków:
  • Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa KA131, KA171; 
  • Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;
  • Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności studentów przyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;
  • Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy, w zakresie realizowanych  przyjeżdżających mobilności studenckich ;
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej studentów do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;
  • Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym: warsztaty i szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);
Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Wiktoria Staś
referent
Zakres obowiązków:
  • Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa 1 - KA131, KA171;
  • Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;
  • Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności pracowników wyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;
  • Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy;
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej pracowników do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;
  • Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym w ramach Programu Erasmus+: konferencje, warsztaty i szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Sofiia Struchkova
samodzielny referent
Zakres obowiązków:


· Wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów mobilnościowych w ramach Programu Erasmus+ m. in. Akcja Kluczowa KA131, KA171); 

· Obsługa merytoryczna Programu Erasmus+, w tym: przygotowywanie dokumentacji, zasad, rozliczeń;

· Obsługa administracyjna zagranicznych mobilności studentów przyjeżdżających w ramach realizowanych projektów;

· Realizacja współpracy międzynarodowej z partnerskimi uczelniami za granicą w ramach zawiązanych umów o współpracy;

· Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie mobilności międzynarodowej studentów do Narodowej Agencji Programu Erasmus+, GUS, POL ON oraz dla jednostek administracji rządowej i samorządowej;

· Organizacja wydarzeń upowszechniających rezultaty realizowanych projektów o charakterze międzynarodowym: konferencje, warsztaty i szkolenia, międzynarodowe spotkania projektowe (m. in. Central European International Staff Week);


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek08:00 – 16:00
wtorek08:00 – 16:00
środa08:00 – 16:00
czwartek08:00 – 16:00
piątek08:00 – 16:00
Wojciech Szopa
referent
Zakres obowiązków:


  • Realizacja zadań związanych ze współpracą międzynarodową prowadzoną przez Uniwersytet Opolski z zagranicznymi instytucjami
  • Realizacja procesu podpisywania umów międzyinstytucjonalnych w ramach Programu Erasmus+, międzynarodowych umów o współpracy oraz umów międzynarodowych o charakterze indywidualnym
  • Wsparcie w procesie podpisywania umów z zagranicznymi instytucjami partnerskimi w ramach prowadzonych przez Uniwersytet Opolski projektów o charakterze międzynarodowym
  • Wsparcie w zakresie organizacji uczestnictwa przedstawiciel Uniwersytetu Opolskiego w targach i konferencjach o charakterze międzynarodowym mających na celu promocję oferty oraz potencjału współpracy międzynarodowej Uniwersytetu Opolskiego
  • Udział w wydarzeniach krajowych i międzynarodowych promujących szkolnictwo wyższe, aktywne promowanie oferty Uniwersytetu Opolskiego
  • Wsparcie organizacyjne wydarzenia Central European International Week na Uniwersytecie Opolskim (i innych form krótkoterminowej wymiany międzynarodowej).
  • działania mające na celu integracje kulturową obcokrajowców studiujących na Uniwersytecie Opolskim ( i innych form krótkoterminowej wymiany międzynarodowej)
  • Wsparcie administracyjne sprawozdawczości dotyczącej współpracy międzynarodowej
  • Realizacja zadań związanych ze wzmacnianiem wizerunku i rozpoznawalności oraz promocją Uniwersytetu Opolskiego na arenie międzynarodowej



Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
mgr Katarzyna Tesarewicz
samodzielny referent
Zakres obowiązków:

• Nadzór nad realizowanymi na UO projektami

• Wsparcie administracyjne Kierowników projektów w realizacji zadań merytorycznych, wydatkowana i rozliczania budżetów

• Nadzór nad dostępnością środków w ramach budżetów projektów

• Nadzór nad płynnością finansową projektów

• Wsparcie komunikacji między zespołami projektowymi a innymi JOA

• Sprawozdawanie oraz raportowanie wyników realizacji projektów jednostkom kontraktującym oraz władzom uczelni

• Koordynacja działań związanych z prowadzonymi w UO kontrolami instytucji zewnętrznych w projektach obsługiwanych przez BNiOP


Pokaż więcej
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
Skip to content