Pracownik
zastępca dyrektora
Zakres obowiązków:
  • standaryzacja procesów związanych z przygotowaniem, uruchomieniem, realizacją i poprawnym rozliczeniem projektów mobilnościowych Uczelni;
  • monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania mobilnościowych i związanych z umiędzynarodowieniem projektów; 
  • koordynacja działań w zakresie szeroko pojętego umiędzynarodowienia Uniwersytetu Opolskiego;
  • wsparcie zagranicznej społeczności akademickiej Uczelni;
  • koordynacja działań Uczelni związanych ze współpracą z zagranicznymi jednostkami w dziedzinie nauki i kształcenia;
  • koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej;
  • koordynacja procesu prowadzonych kontroli projektowych
poniedziałek
07:30 – 15:30
wtorek
07:30 – 15:30
środa
07:30 – 15:30
czwartek
07:30 – 15:30
piątek
07:30 – 15:30
Przejdź do treści